gerak

ASSALAMMUALAIKUM !:)

Tuesday, May 27, 2014

sakit rindu


ramdahan 30 hr je lg, gambar tu gmbr lama 

La haulawala quwatailla billah, 

hati sedang sarat dengan rindu,
rindu keluarga bahagia aku, 
rindu pada wajah syurga aku, 

oh ya, ada sesiapa yg nak muntah hijau tak? 
rindu itu untuk dia kekasih halal aku,
tak faham ayat bunga2?
SUAMI AKU LAH. (atoiyai)

kenapa nak luah rindu kat belog bagai?
ehh.. suka hati mak aku lah. 


yang puteh tu sayang, yang coklat tu abang, hahaha (dia mesti baca)
jangan marah na. realiti kikikiki


pesan zauj tercinta :

sabar sayang, 
Allah uji dengan sebab,
pasti ada hikmah,
sentisa bersangka baik pd Allah, 
banyakkan muhasabah, 
banyakkan mengaji al-quran,
perbanyakkan istifar,
klau rindu abang, 
doa supaya Allah jaga abg. 

i'm touch :'(

doa yang tak pernah tinggal dlm doa


"jg dia untuk aku ya ALLAH, 


krn KAU lebih tahu siapa dia bagi aku,
Daya aku tidak setanding dayaMU,
kuat ku tidak setanding kuatMU
Biar kami saling menjauh,



asalkan kami tidak terputus dari DOA 



"sebulan lg, sabar ya wahai hati"


harus kuat !





Rindu pada insan penyayang ini. :'(







No comments:

Tuesday, May 27, 2014

sakit rindu


ramdahan 30 hr je lg, gambar tu gmbr lama 

La haulawala quwatailla billah, 

hati sedang sarat dengan rindu,
rindu keluarga bahagia aku, 
rindu pada wajah syurga aku, 

oh ya, ada sesiapa yg nak muntah hijau tak? 
rindu itu untuk dia kekasih halal aku,
tak faham ayat bunga2?
SUAMI AKU LAH. (atoiyai)

kenapa nak luah rindu kat belog bagai?
ehh.. suka hati mak aku lah. 


yang puteh tu sayang, yang coklat tu abang, hahaha (dia mesti baca)
jangan marah na. realiti kikikiki


pesan zauj tercinta :

sabar sayang, 
Allah uji dengan sebab,
pasti ada hikmah,
sentisa bersangka baik pd Allah, 
banyakkan muhasabah, 
banyakkan mengaji al-quran,
perbanyakkan istifar,
klau rindu abang, 
doa supaya Allah jaga abg. 

i'm touch :'(

doa yang tak pernah tinggal dlm doa


"jg dia untuk aku ya ALLAH, 


krn KAU lebih tahu siapa dia bagi aku,
Daya aku tidak setanding dayaMU,
kuat ku tidak setanding kuatMU
Biar kami saling menjauh,



asalkan kami tidak terputus dari DOA 



"sebulan lg, sabar ya wahai hati"


harus kuat !





Rindu pada insan penyayang ini. :'(







No comments: